Foto: Hjørringgardfotos
Kom, kom, kom i GF’s farver til sæsonåbneren!
Sæsonåbneren venter mod de forsvarende mestre på et solbeskinnet Ceres Park, og fansene skal danne en flot hvid kulisse denne fredag aften.
FC Midtjylland gæster Aarhus klokken 18 i aften til sæsonens første kamp, og det bliver med mange folk på lægterne.
I den forbindelse opfordrer Samlet for Aarhus alle fremmødte til at iklæde sig de smukkeste hviie klæder for at skabe den helt rette ramme om opgøret.
Husk i øvrigt at kigge forbi den nymalede legendegavl på Fredericiagade 14 – her er fernisering klokken 14, hvorefter turen i samlet flok går mod stadion.
Flere AGF Nyheder
-
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen -
Et mesterhakket match: Slagter-Riget bliver en del af KSDH.dk’s Partnerklub -
Ny hjemmebanetrøje lanceret: En hyldest til Vejlby -
Belgisk og skotsk modstand venter i AGF-opstarten -
Lyden AGF: VM venter… og det gør CV også -
AGF lancerer ny hjemmebanetrøje torsdag den 11. juni