Max Power om afsked med AGF og fansene: – Jeg elsker, hvor passionerede I er
Max Power og AGF er gået hver til sit, selvom der stadig resterer fire kampe i indeværende sæson. Briten ønsker i den forbindelse alt det bedste til De Hviie og takker for en god tid i Aarhus.
Det blev en kort fornøjelse for Max Power og familien i Aarhus. I september skiftede han til AGF på en fri transfer, og selvom kontrakten først stod til at udløbe ved sæsonens afslutning, så er parterne nu blevet enige om at gå hver til sit med øjeblikke virkning.
Max Power har på Instagram selv sat lidt ord på afskeden.
– Jeg har virkelig nydt min tid i AGF og er taknemmelig for oplevelsen. Når du skifter til en klub, vil du gerne have en positiv indflydelse og efterlade den et bedre sted, end da du kom, og det tror jeg, jeg har bidraget til i min tid her, og jeg har været så heldig at få nogle gode venskaber undervejs, skriver Power.
– Klubben informerede mig om, at de er i gang med at planlægge næste sæson, og da min kontrakt udløb, blev vi gensidigt enige om, at jeg kunne komme videre, så jeg også kunne planlægge, hvad der er det næste for mig selv og min familie, skriver midtbanespilleren og takker samtidig fansene for støtten.
– Jeg vil gerne takke fansene for den behandling, de har givet mig og min familie fra den dag, jeg ankom til byen. Jeg elsker hvor passionerede I er, og min eneste beklagelse er ikke at levere et trofæ i denne sæson. Til sidst ønsker jeg alle tilknyttet AGF alt det bedste i fremtiden, og jeg vil altid se tilbage på min tid her med glæde. KSDH!, skriver Max Power.
Læs også: AGF ophæver kontrakten med Max Power
Han nåede at optræde 18 gange i den hvide trøje og lave en enkelt assist i sin tid i klubben.
Flere AGF Nyheder
-
Patrick Mortensen hædres som æresmedlem af AGF Fanclub Aarhus -
Jens Jønsson træner med på Fredensvang -
AGF forlænger med Mads Hedenstad -
AGF på Folkemødet: Kan De Hviie ende med at sakke bagud? -
Sebastian Jørgensen: – Vi har gang i et pissefedt projekt -
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen