Skip to main content



Foto: Clovis Lukunku

Kongen kommer: Frederik er på plads på Ceres Park Vejlby


| Jonas Roulund |

Kong Frederik er på plads på lægterne, når kampen på Ceres Park Vejlby her til aften fløjtes i gang.

Alle ved det – AGF er Danmarks bedste hold – og Danmarks bedste konge har valgt at fejre det med et besøg på Ceres Park Vejlby til sæsonens sidste kamp.

Det bekræfter cheftræner Jakob Poulsen overfor TV 2.

Han har endda været nede i AGF’s omklædningsrum og gratulere med titlen som Danmarksmestre.

Kongens kalender har været ryddet denne weekend, så rygterne har længe floreret i forhold til, om han ville indfinde sig for at hylde Byens Hold.

Kong Frederik studerede i Aarhus og blev i den forbindelse ofte set på Aarhus Stadion, hvor han tabte sit fodboldhjerte til De Hviie.

Kampen mellem AGF og Viborg FF spilles klokken 18.

Kurv0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle