AGF-afsnittet i Silkeborg er udsolgt
Årets sidste Superligakamp med AGF involveret spilles den 1. december, og her har AGF-fansene endnu en gang udsolgt udebaneafsnittet.
Der er stadig billetter at få til fredagens Superligakamp mod FC Nordsjælland på Right to Dream Park, men ugen efter venter SIF i Søhøjlandet, og her har Den Hvide Fodboldhær allerede udsolgt udebaneafsnittet.
Det er bestemt ikke første gang, at AGF-fansene viser sig frem på flot manér og leverer stærk opbakning til De Hviie på udebane, og nu er de 1200 billetter til SIF – AGF i 17. spillerunde altså allerede revet væk.
Der er plads til 10.000 tilskuere på JYSK Park. Sidst de to mandskaber mødtes på det stadion var den 1. april, hvor 4904 tilskuere overværede en kamp, der endte 2-2.
Kampen mellem SIF og AGF spilles søndag den 1. december klokken 18.
Hvis du ikke fik billet til udebaneafsnittet, kan du søge i Facebookgruppen AGF Billetter – Køb/Salg/Bytte
Flere AGF Nyheder
-
CV om AGF’s transfervindue: – Kvaliteten af truppen er vigtigere end antallet af spillere -
Niels Frederiksen om CL-lodtrækning: – AGF er en af de hårdeste modstandere, vi kunne møde -
Poulsen om CL-lodtrækning: – Det er inden for mulighederne at gå videre -
AGF trækker Lech Poznan i Champions League-kvalifikationen -
Sommerens transfervindue forlænges -
Hvem kan AGF trække i Champions League-lodtrækningen? -
Patrick Mortensen hædres som æresmedlem af AGF Fanclub Aarhus -
Jens Jønsson træner med på Fredensvang -
AGF forlænger med Mads Hedenstad -
AGF på Folkemødet: Kan De Hviie ende med at sakke bagud?