5.000 gratis pølser med brød til fansene på Bispetorv
Aarhus har ventet i 40 år på at kunne sige det med rank ryg og kæmpe stolthed: AGF er danske mestre. Det kalder selvfølgelig på en fest af de helt store, og søndag den 17. maj bliver Bispetorv omdannet til et hvidt og blåt samlingspunkt før sæsonens sidste kamp mod Viborg FF.
Midt i byen, med Aarhus Domkirke som kulisse, inviteres alle aarhusianere til en stor guldfest fyldt med musik, fællessang, kolde drikke og masser af AGF-stemning.
Fra klokken 11.30 til 13.00 uddeles der hele 5.000 gratis pølser med brød på Bispetorv. Det sker i samarbejde mellem NRGi og Dursun Event, som står bag arrangementet.
Arrangementet er åbent for alle, og pladsen bliver ikke lukket af. Man behøver derfor hverken billet til kampen eller sæsonkort for at være med til festlighederne.
Det handler om fællesskabet og om at fejre noget historisk sammen.
Så find den hvide trøje frem, tag vennerne under armen og bevæg jer mod Bispetorv.
Søndag skal det hele suges ind.
-


Danmarksmester 2026 KSDH Aarhus T-Shirt – Blå
229.00kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -


Danmarksmester 2026 KSDH Aarhus T-Shirt – Hvid
229.00kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -

UdsolgtGF I Generationer – Siden 1880 T-shirt – Blå
199.00kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden -


KSDH Aarhus Flexfit Cap – Hvid
199.00kr. Vælg muligheder Dette vare har flere varianter. Mulighederne kan vælges på varesiden
Flere AGF Nyheder
-
Lejeaftale på plads: Rekorddyr fornøjelse for AGF -
AGF lancerer nyt ambassadørkorps for gymnasieelever -
AGF kan opleves til dette års Folkemøde på Bornholm -
Kampprogram 2026/2027: Se AGF’s kampe i Grundspillet -
Lyden AGF er klar med den store trupgennemgang og transfersnak sommeren 2026 -
CV om Dalsgaard: – Det er en stor spiller, der nu stopper -
Henrik Dalsgaard stopper karrieren -
Mikael Anderson: – Selvfølgelig vil AGF altid være attraktivt -
Mortensen med afskedshilsen til AGF og Aarhus: – Jeg ankom som en dreng og forlader skuden som en mand -
Optakt til transfervinduet: CV sidder med et stort puslespil