Skip to main content



Foto: Matti Kronborg / Kronborgfotos

5.000 gratis pølser med brød til fansene på Bispetorv


| Jonas Roulund |

Aarhus har ventet i 40 år på at kunne sige det med rank ryg og kæmpe stolthed: AGF er danske mestre. Det kalder selvfølgelig på en fest af de helt store, og søndag den 17. maj bliver Bispetorv omdannet til et hvidt og blåt samlingspunkt før sæsonens sidste kamp mod Viborg FF.

Midt i byen, med Aarhus Domkirke som kulisse, inviteres alle aarhusianere til en stor guldfest fyldt med musik, fællessang, kolde drikke og masser af AGF-stemning.

Fra klokken 11.30 til 13.00 uddeles der hele 5.000 gratis pølser med brød på Bispetorv. Det sker i samarbejde mellem NRGi og Dursun Event, som står bag arrangementet.

Arrangementet er åbent for alle, og pladsen bliver ikke lukket af. Man behøver derfor hverken billet til kampen eller sæsonkort for at være med til festlighederne.

Det handler om fællesskabet og om at fejre noget historisk sammen.

Så find den hvide trøje frem, tag vennerne under armen og bevæg jer mod Bispetorv.

Søndag skal det hele suges ind.

Kurv0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle