Rösler efter Poulsen-skade: – Vi må ikke miste flere
Nicolai Poulsen måtte i gårsdagens pokalsemifinale lade sig udskifte med en skade, og cheftræner, Uwe Rösler, mener nu ikke, at holdet kan tåle at miste flere spillere.
Skadeslisten har været lang i denne sæson på Fredensvang, og fredag aften blev endnu en spiller tilføjet til listen, da Nicolai Poulsen måtte forlade banen efter 48 minutters spil.
Efterfølgende kunne Uwe Rösler ikke give en status omkring skadens omfang, men han var tydeligt presset over at få sin midtbanemand skadet.
– Vi har ikke råd til at miste flere spillere. Vi er nødt til at rotere holdet nu. Jeg ved ikke, hvem der vil være fit, fortæller AGF-træneren til Bold.dk.

Mølgaard fortsat ude
Udover Poulsen, så vil mange håbe at se Tobias Mølgaard tilbage på banen inden returopgøret mod FC Nordsjælland den 11. april.
Men forsvarsspilleren virker fortsat langt fra at være klar, og Rösler kunne i hvert fald allerede afskrive ham til mandagens Superligakamp mod Silkeborg IF.
– Vi kommer til at tage tre spillere med på bænken, som kun kan spille et begrænset antal minutter, fordi de ikke er i kampform, fortalte tyskeren, som forventede at have Mikkel Duelund tilbage til ligakampen.

Kampen mod Silkeborg IF spilles på JYSK Park mandag den 1. april klokken 18.
Her tyder det altså på, at AGF’s skadesliste inkluderer Kevin Yakob, Tobias Mølgaard, Benjamin Hvidt og Nicolai Poulsen.
Flere AGF Nyheder
-
CV om AGF’s transfervindue: – Kvaliteten af truppen er vigtigere end antallet af spillere -
Niels Frederiksen om CL-lodtrækning: – AGF er en af de hårdeste modstandere, vi kunne møde -
Poulsen om CL-lodtrækning: – Det er inden for mulighederne at gå videre -
AGF trækker Lech Poznan i Champions League-kvalifikationen -
Sommerens transfervindue forlænges -
Hvem kan AGF trække i Champions League-lodtrækningen? -
Patrick Mortensen hædres som æresmedlem af AGF Fanclub Aarhus -
Jens Jønsson træner med på Fredensvang -
AGF forlænger med Mads Hedenstad -
AGF på Folkemødet: Kan De Hviie ende med at sakke bagud?