Skip to main content



Foto: KSDH.dk

Program for AGF’s mesterskabsfejring 2026


| Jonas Roulund |

AGF er danske mestre for første gang i 40 år, og det skal fejres på behørig vis. Søndag den 17. maj er der alverdens muligheder for at feste med sine medfans – kendte, som ukendte. Her er overblikket over aktiviteter.

Jakob Poulsens mandskab har sendt Aarhus i himlen ved at vinde Superligaen 2025/2026. Festerne har braget derudad lige siden, De Hviie besejrede Brøndby 2-0 i søndags, og glæden vil hænge ved længe endnu.

Søndag den 17. maj skal trofæet overrækkes i forbindelse med sidste spillerunde, og her får du overblikket over, hvad der kommer til at ske i Aarhus.

Program for AGF-aktiviteter den 17. maj

Kl. 11:30-16:30 – Forfest på Bispetorv: Her vil der være boder og livemusik, sognepræsten kommer og velsigner De Hviie, og en stor fest vil udfolde sig. Arrangementet foregår fra klokken 11:30-16:30, hvorefter man kan bevæge sig til kamp. Der er gratis pølser med brød til de første 5000 på pladsen.

Kl. 14:30 – Fanmarch fra Skolebakken: Samlet for Aarhus arrangerer mesterskabsmarch fra midtbyen og ud til Ceres Park Vejlby, så tag dit hviieste kluns på og trav med i højeste humør!

Kl. 15-00:00: Guldfest på Tangkrogen: I samarbejde med Smukfest har AGF arrangeret stor guldfest på Tangkrogen. Dørene åbner klokken 15 med optakt og digte ved Mads Mygind, og klokken 18 vises kampen storskærm. Efterfølgende spiller ROYA, Saint Clara og Zar Paulo. Spillerne kommer cirka klokken 22 forbi og løfter trofæer med alle med billet.

Kl. 16-19: Ceres Park Vejlby: AGF vs. Viborg FF: AGF møder Viborg FF på Ceres Park Vejlby. Efter kampen vil der være medaljeoverrækkelse på stadion. Kampen har i flere uger været totalt udsolgt. Har du billet, så kom i rigtig god tid inden kampen starter klokken 18.

Kl. 17: Storskærm i Tivoli Friheden: Som til de seneste kampe vises søndagens kamp også på storskærm i Tivoli Friheden. Her har der længe været helt udsolgt. Michael Jøden er manden på scenen, ROYA spiller klokken 17:15, og så vises kampen klokken 18. Efterfølgende spiller Den Evige Nedtur og USO, inden spillerne efter kampen kommer forbi til hyldest.

Læs også: Storskærmsarrangementer med AGF

Program for AGF-aktiviteter den 18. maj

kl. 16-18: Byen hylder Guld-holdet: Mandag den 18. maj er det tid til at tage AGF-flaget i hånden og søge mod byens rådhus. For her tager spillerne om eftermiddagen på rådhuset i Aarhus, hvor de kl. 16.15 er inviteret til hyldest. Omkring klokken 17 træder spillerne frem på balkonen til hyldest på Rådhuspladsen.

Kurv0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle