Skip to main content



Nicolai Poulsen: – Det er en sindssyg følelse


| Jonas Roulund |

Nicolai Poulsen var efter gårsdagens kamp klar til at suge al lykken ind – og til at dele den med hele byen.

Det er store tider i Aarhus, og for Nicolai Poulsen var det helt specielt at opleve stemningen i byen og på Ceres Park Vejlby i går.

Her havde 11573 mennesker fået billet til det, der blev lidt af et målorgie, da Viborg FF blev besejret 6-2.

Poulsen glæder sig nu til nogle festlige dage, inden sommerferien venter:

– Den skal have fuld gas søndag og mandag, og så tror jeg min kone siger, nu slapper vi lige lidt af, og så tager vi på ferie og nyder det, siger midtbanespilleren, der er glad for at opleve Aarhus fejre det første mesterskab i 40 år.

– De her dage er specielle på mange måder, og det gør sindssygt stort indtryk på mig som menneske, at vi gør så mange mennesker glade. Der er jo ikke noget bedre her i livet end at gøre mennesker glade, så det er en sindssyg følelse, siger den 32-årige midtbanespiller.

AGF's mesterholde 2026 løfter pokalen.
Foto: Kronborgfotos

I dag venter en sidste officiel hyldest af mesterholdet, når de kører i åben bus fra John Stampes Plads til Aarhus Rådhus, hvor de vil blive hyldet på balkonen i eftermiddag.

Læs også: Busruten for de danske mestre inden rådhusfejringen

Herefter venter en sommerferie for spillere og stab, inden forberedelserne frem mod næste sæson tager fart.

Kurv0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle