Skip to main content



Foto: Kronborgfotos

Busruten for de danske mestre inden rådhusfejringen


| Jonas Roulund |

AGF hyldes i dag med en bustur rundt i byen, inden en ceremoni på Aarhus Rådhus afslutter den officielle del af fejringen af Superligasejren 2026.

Det har været en herlig uge i Aarhus med masser af fest og fejring, efter at det søndag den 10. maj lykkedes at hjemtage det første danske mesterskab i 40 år for AGF.

I går blev det hele kronet med en 6-2 sejr i sidste spillerunde mod Viborg, og i dag står den så på bustur og besøg på Aarhus Rådhus.

Ruten går i åben bus fra John Stampes Plads klokken 15:55 og ind til midtbyen.

AGF's busrute til Aarhus Rådhus 2026.
Foto: AGF

Inde på rådhuset vil spillerne blive modtaget af borgmesteren og byens rådmænd, hvorefter alle kan nyde synet af guldholdet, når de træder ud på balkonen ved rådhuspladsen.

Læs også: Aarhus hylder AGF på rådhuset mandag den 18. maj

KSDH.dk kan allerede nu afsløre, hvordan bussen ser ud – og man må sige, at den vist har alt det, man kan drømme om:

Guldbussen 2026.
Foto: KSDH.dk

Efter denne fejring har spillerne kun et par dages let arbejde foran sig på Fredensvang, inden sommerferien venter.

Kurv0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle