Mads Emil Madsen er Månedens Spiller i 3F Superligaen
Mads Emil Madsen er netop blevet offentliggjort som Månedens Spiller i 3F Superligaen.
Med to flotte præstationer mod henholdsvis FC Midtjylland og FC Købehavn har AGF’s 26-årige midtbanespiller, Mads Emil Madsen for alvor spillet sig ind i de danske fodboldhjerter i juli, hvilket nu har kastet titlen som Månedens Spiller i 3F Superligaen af sig.
Den 26-årige boldfordeler følger dermed i Mustapha Bundus fodspor, som er den seneste AGF’er, der er kåret til Månedens Spiller.
Det er de danske fodboldfans, som er med til at stemme på deres favorit som Månedens Spiller. Med de stemmer og eksperternes stemmer lagt sammen, finder man så Månedens Spiller i 3F Superligaen.
Madsen er oppe på 58 kampe, syv mål og to assists siden ankomsten til AGF i sommeren 2022. Han har lavet en enkelt kasse i denne sæson.
I disse minutter er han på vej på banen til sin tredje optræden i sæsonen – denne gang mod Sønderjyske foran et toptændt hjemmepublikum.
Flere AGF Nyheder
-
AGF lancerer ny hjemmebanetrøje torsdag den 11. juni -
Farzam Abolhosseini om AGF’s transfervindue: – Kan blive svært at lave det helt store salg -
Transferprofil: Arnstad på blokken i Sporting -
De unge på vej: Hvem skal vi holde øje med fra egne rækker? -
Lejeaftale på plads: Rekorddyr fornøjelse for AGF -
AGF lancerer nyt ambassadørkorps for gymnasieelever -
AGF kan opleves til dette års Folkemøde på Bornholm -
Kampprogram 2026/2027: Se AGF’s kampe i Grundspillet -
Lyden AGF er klar med den store trupgennemgang og transfersnak sommeren 2026 -
CV om Dalsgaard: – Det er en stor spiller, der nu stopper