AGF-fans går syngende ned af Stadion Allé til Aarhus Walk (Foto: KSDH.dk)
Kom med til den sidste march mod det nuværende Ceres Park
AGF tager søndag imod Brøndby IF til den første af to pokalkvartfinalekampe, og Samlet for Aarhus arrangerer i den forbindelse fanmarch fra Ingerslevs Boulevard.
Der skal tages afsked med det nuværende Ceres Park, når arvefjenderne fra Brøndby gæster Aarhus søndag klokken 18:30.
Her venter det første af to pokalopgør i kampen for at komme i semifinalerne, og Samlet for Aarhus arrangerer derfor fanmarch for at give stemningen et nøk op og stadion en værdig afsked.
Marchen starter ved Ingerslevs Boulevard klokken 16:30 og går derfra ud ad Stadion Allé.
9500 tilskuere har sikret sig billet til søndagens kamp, der spilles med begrænset kapacitet grundet stadionbyggeriet.
Flere AGF Nyheder
-
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen -
Et mesterhakket match: Slagter-Riget bliver en del af KSDH.dk’s Partnerklub -
Ny hjemmebanetrøje lanceret: En hyldest til Vejlby -
Belgisk og skotsk modstand venter i AGF-opstarten -
Lyden AGF: VM venter… og det gør CV også -
AGF lancerer ny hjemmebanetrøje torsdag den 11. juni