Kim Larsen ejer nu mere end 15 procent af aktierne i AGF
Kim Larsen, der ejer Nørkjær Larsen Holding ApS, har nu mere end 15 procent af aktierne i AGF, efter et stort opkøb mandag, oplyser klubben i en børsmeddelelse.
AGF meddelte i går, at bestyrelsesmedlemmet, Kim Larsen, via sit firma, Nørkjær Larsen Holding ApS har købt aktier for 885.198 kroner ifølge en storaktionærmeddelelse.
Dermed sidder storaktionæren nu på mere end 15 procent af aktierne. Klubben har valgt at indberette aktiekøbet, da Kim Larsen betegnes som en ledende medarbejder.
Hans Vestergaard er den største aktionær i klubben – han sidder på cirka 25 procent af aktierne ifølge AGF’s halvårsrapport.
Kim Larsen reducerede ellers sin ejerandel tilbage i april måned, men nu er han altså tilbage på mere end 15 % ejerandel i klubben.
Bestyrelsen i AGF består, udover Kim Larsen, af Lars Fournais, Jesper Ganzhorn Ørskov, Uffe Jakobsen, Katja Moesgaard, Simon Francis Ratjen Schiølin og Erik Meineche Schmidt.
Flere AGF Nyheder
-
Video: Den sidste søjle sættes på AGF’s kommende hjemmebane -
Billet-frustration: Tilgodeser AGF de loyale fans i høj nok grad? -
Mads og Marc Rieper satte deres aftryk i AGF: – Der er intet, der slår at løbe ind på Aarhus Stadion -
AGF satte gryden i kog til årets showkamp -
Blog: Hvem skal lede mesterholdet? -
Blog: Hvad er det vigtigste for AGF i det her transfervindue? -
Showkamp i Ebeltoft: Hele Djursland samles, når AGF kommer på besøg -
Mini-doku følger AGF-fansenes mestersæson: One Day Maybe… -
AGF’s første kamp mod Lech Poznan er fastsat -
Emmery glæder sig “sygt meget” til Champions League-kampe