Kim Larsen ejer nu mere end 15 procent af aktierne i AGF
Kim Larsen, der ejer Nørkjær Larsen Holding ApS, har nu mere end 15 procent af aktierne i AGF, efter et stort opkøb mandag, oplyser klubben i en børsmeddelelse.
AGF meddelte i går, at bestyrelsesmedlemmet, Kim Larsen, via sit firma, Nørkjær Larsen Holding ApS har købt aktier for 885.198 kroner ifølge en storaktionærmeddelelse.
Dermed sidder storaktionæren nu på mere end 15 procent af aktierne. Klubben har valgt at indberette aktiekøbet, da Kim Larsen betegnes som en ledende medarbejder.
Hans Vestergaard er den største aktionær i klubben – han sidder på cirka 25 procent af aktierne ifølge AGF’s halvårsrapport.
Kim Larsen reducerede ellers sin ejerandel tilbage i april måned, men nu er han altså tilbage på mere end 15 % ejerandel i klubben.
Bestyrelsen i AGF består, udover Kim Larsen, af Lars Fournais, Jesper Ganzhorn Ørskov, Uffe Jakobsen, Katja Moesgaard, Simon Francis Ratjen Schiølin og Erik Meineche Schmidt.
Flere AGF Nyheder
-
Patrick Mortensen hædres som æresmedlem af AGF Fanclub Aarhus -
Jens Jønsson træner med på Fredensvang -
AGF forlænger med Mads Hedenstad -
AGF på Folkemødet: Kan De Hviie ende med at sakke bagud? -
Sebastian Jørgensen: – Vi har gang i et pissefedt projekt -
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen