Italiensk medie: Bisseck skal udlejes
Ifølge et italienske medie ønsker Inter at sende Yann Bisseck afsted på en lejeaftale til januar for at sikre tyskerens videre udvikling.
Yann Bisseck nåede 68 kampe og seks mål i AGF, men efter skiftet til mægtige Inter i Serie A, har det været småt med kampminutter.
Den tyske forsvarsspiller har således kun fået syv minutter på banen for Simone Inzaghis tropper, og det tager klubben tilsyneladende nu konsekvensen af.
– Inter overvejer at udleje Bisseck til januar for at give forsvarsspilleren mulighed for at udvikle sig og opbygge selvtillid. Han vil kunne gøre det godt i mange andre Serie A-klubber, skriver italienske Calciomercato.

Læs også: Status fra Bisseck: Må væbne mig med tålmodighed
Vellidt i Inter
Det er nu ikke fordi, at Bisseck er faldet i unåde i Inter, ifølge det italienske medie. Konkurrencen med folk som de Vrij, Darmian, Pavard, Bastoni og Acerbi er ganske enkelt bare for hård indtil videre i tre-mandsbagkæden.
– Selvom han er langt fra rampelyset for tiden, så er Inzaghi og Gentile godt tilfredse med Bissecks fremskridt. Han er en dreng med en god attitude, som har brug for tid til at tilpasse sig forholdene, skriver Calciomercato.
Bisseck fik sin debut for Inter, da han blev skiftet ind i en 2-0 sejr over Monza tilbage i august måned.
Flere AGF Nyheder
-
Patrick Mortensen hædres som æresmedlem af AGF Fanclub Aarhus -
Jens Jønsson træner med på Fredensvang -
AGF forlænger med Mads Hedenstad -
AGF på Folkemødet: Kan De Hviie ende med at sakke bagud? -
Sebastian Jørgensen: – Vi har gang i et pissefedt projekt -
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen