Ishøj IF i opråb: Dobbeltmoralsk af AGF
Torsdagens pokalkamp blev en noget ensidig affære på fodboldbanen, hvor AGF sendte Ishøj IF ud af Oddset Pokalen med 4-0.
Efterfølgende er det da heller ikke spillet på banen, der har fyldt i overskrifterne om opgøret – men derimod sikkerhed og politik.
Ishøj-spillerne blev nemlig nægtet at gå på banen iført t-shirts med støtte-budskaber til ofrene for Israel-Palæstina-konflikten.
Det har fået Ishøj IF til tasterne:
– For ikke så længe siden, gik AGF på banen med det ukrainske flag på brystet til støtte for de uskyldige, der er blevet dræbt i Ukraine. På samme måde, som vi bifalder deres støtte til uskyldige mennesker i Ukraine, havde vi håbet, at vores budskab ville modtage samme sympati, skriver klubben på deres facebookside, og fortsætter:
Flere AGF Nyheder
-
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen -
Et mesterhakket match: Slagter-Riget bliver en del af KSDH.dk’s Partnerklub -
Ny hjemmebanetrøje lanceret: En hyldest til Vejlby -
Belgisk og skotsk modstand venter i AGF-opstarten -
Lyden AGF: VM venter… og det gør CV også -
AGF lancerer ny hjemmebanetrøje torsdag den 11. juni