Holdfotoet for sæsonen 2025/2026 er klar
Der er i dag publiceret nyt holdfoto, der kan hentes og benyttes kvit og frit via AGF’s hjemmeside.
Det traditionsrige holdfoto af AGF’s førstehold er i dag publiceret, og det er et historisk et af slagsen. Det er nemlig første holdfoto efter nedrivningen af Ceres Park i Kongelunden, og billedet er derfor taget på Ingerslev Boulevard.
– Denne sæson er holdfotoet taget på Ingerslevs Plads ved Ingerslevs Boulevard som en hilsen til Aarhus Walk og til den tradition, vi må undvære i de her år, mens vi spiller på et midlertidigt stadion i Vejlby, skriver AGF på klubbens hjemmeside.
Sidste år blev holdfotoet taget på det nedrivningsprægede Ceres Park i Kongelunden, og det er i andre sæsoner også taget på toppen af UNITY Aarhus, Aros, Moesgaard, Stadion Allé og Tangkrogen.
Flere AGF Nyheder
-
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen -
Et mesterhakket match: Slagter-Riget bliver en del af KSDH.dk’s Partnerklub -
Ny hjemmebanetrøje lanceret: En hyldest til Vejlby -
Belgisk og skotsk modstand venter i AGF-opstarten -
Lyden AGF: VM venter… og det gør CV også -
AGF lancerer ny hjemmebanetrøje torsdag den 11. juni