Flere AGF-fans sigtet for maskering og besiddelse af narko
Østjyllands Politi oplyser, at flere personer på hjemmebanetribunerne undervejs i gårsdagens fodboldkamp er sigtet for besiddelse af narko og for at overtræde maskeringsforbuddet.
Der har været gang i debatten efter gårsdagens fodboldkamp på Ceres Park – og det skyldes ikke spillet på banen.
Her besejrede AGF arvefjenderne fra Brøndby IF med 1-0, men på lægterne skabte en stor fyrværkeriaffyring i pausen problemer.
En vagt blev blandt andet ramt af en prop, og nu fremgår det af Østjyllands Politis døgnrapport, at flere forskellige personer på hjemmebanetribunerne også er sigtet for besiddelse af narko og for at overtræde maskeringsforbuddet i forbindelse med, at der blev affyret fyrværkeri.
Yderligere sigtelser kan tilkomme på et senere tidspunkt, står der i rapporten.
Forinden var otte Brøndby-tilhængere blevet sigtet for hærværk, narkobesiddelse og overtrædelse af maskeringsforbuddet på vej til stadion.
AGF har suspenderet billetsalget på stemningsafsnittet til næste hjemmekamp, og administrerende direktør, Jacob Nielsen, har taget afstand fra hændelsen omkring affyringen af pyroteknik.
Flere AGF Nyheder
-
CV om AGF’s transfervindue: – Kvaliteten af truppen er vigtigere end antallet af spillere -
Niels Frederiksen om CL-lodtrækning: – AGF er en af de hårdeste modstandere, vi kunne møde -
Poulsen om CL-lodtrækning: – Det er inden for mulighederne at gå videre -
AGF trækker Lech Poznan i Champions League-kvalifikationen -
Sommerens transfervindue forlænges -
Hvem kan AGF trække i Champions League-lodtrækningen? -
Patrick Mortensen hædres som æresmedlem af AGF Fanclub Aarhus -
Jens Jønsson træner med på Fredensvang -
AGF forlænger med Mads Hedenstad -
AGF på Folkemødet: Kan De Hviie ende med at sakke bagud?