Skip to main content



Foto: Frederik Hørning

Aarhus hylder AGF på rådhuset mandag den 18. maj


| Jonas Roulund |

Der er fuld gang i mesterskabsfejringen i Aarhus, men mandag den 18. maj er alle inviteret til en mere formel en af slagsen, når  de danske mestre fra AGF hyldes på Aarhus Rådhus. 

Klubbens sjette mesterskab i historien kom i hus søndag aften på Brøndby Stadion, og det fejres med manér.

Mandag den 18. maj klokken 16 vil der være en mere officiel markering af mesterskabet, når spillerne hyldes på balkonen på Aarhus Rådhus.

Program for fejringen

Tidspunkterne er vejledende. Bemærk at delen inde på rådhuset er lukket for publikum.

16.15: AGF’s danske mestre ankommer med bus til rådhuset. Parkering på Park Allé, hvorefter spillerne og stab går det sidste stykke op mod hovedindgangen.

Kl. 16.25: Spillere og stab modtages foran rådhusets af borgmester Anders Winnerskjold og byens rådmænd.

Kl. 16.40: Hyldesttaler i byrådssalen ved borgmester Anders Winnerskjold og rådmand for Kultur og Borgerservice Jesper Kjeldsen

Kl. 17.00: Spillerne hyldes på balkonen på Aarhus Rådhus (til ca. 17.30)

Kurv0
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle