Aarhus hylder AGF på rådhuset mandag den 18. maj
Der er fuld gang i mesterskabsfejringen i Aarhus, men mandag den 18. maj er alle inviteret til en mere formel en af slagsen, når de danske mestre fra AGF hyldes på Aarhus Rådhus.
Klubbens sjette mesterskab i historien kom i hus søndag aften på Brøndby Stadion, og det fejres med manér.
Mandag den 18. maj klokken 16 vil der være en mere officiel markering af mesterskabet, når spillerne hyldes på balkonen på Aarhus Rådhus.
Program for fejringen
Tidspunkterne er vejledende. Bemærk at delen inde på rådhuset er lukket for publikum.
16.15: AGF’s danske mestre ankommer med bus til rådhuset. Parkering på Park Allé, hvorefter spillerne og stab går det sidste stykke op mod hovedindgangen.
Kl. 16.25: Spillere og stab modtages foran rådhusets af borgmester Anders Winnerskjold og byens rådmænd.
Kl. 16.40: Hyldesttaler i byrådssalen ved borgmester Anders Winnerskjold og rådmand for Kultur og Borgerservice Jesper Kjeldsen
Kl. 17.00: Spillerne hyldes på balkonen på Aarhus Rådhus (til ca. 17.30)
Flere AGF Nyheder
-
Lejeaftale på plads: Rekorddyr fornøjelse for AGF -
AGF lancerer nyt ambassadørkorps for gymnasieelever -
AGF kan opleves til dette års Folkemøde på Bornholm -
Kampprogram 2026/2027: Se AGF’s kampe i Grundspillet -
Lyden AGF er klar med den store trupgennemgang og transfersnak sommeren 2026 -
CV om Dalsgaard: – Det er en stor spiller, der nu stopper -
Henrik Dalsgaard stopper karrieren -
Mikael Anderson: – Selvfølgelig vil AGF altid være attraktivt -
Mortensen med afskedshilsen til AGF og Aarhus: – Jeg ankom som en dreng og forlader skuden som en mand -
Optakt til transfervinduet: CV sidder med et stort puslespil