Brøndby-fans vækkede AGF-spillerne med fyrværkeri natten før pokalbrag
En gruppe Brøndby-tilhængere forsøgte tilsyneladende at spolere AGF’ernes nattesøvn forud for pokalkampen på Brøndby Stadion.
– Fireworks didn’t work.
Sådan skriver Mikael Anderson på sin instagram-story, og henviser til at en gruppe Brøndby-fans natten til søndag var forbi AGF-spillernes hotel med en fyrværkeri-kavalkade.

To gange blev AGF-spillerne vækket af larmen fra fyrværkeriet foran Crowne Plaza Copenhagen Towers, hvor De Hviie overnattede forud for søndagens pokalkamp.
Anderson bekræfter over for bold.dk, at der var fyrværkeri to gange i løbet af natten inden kampen, og at det faktisk var ret voldsomt.
Trods den afbrudte nattesøvn lykkedes det som bekendt AGF at vinde opgøret samlet 3-2 og avancere til Oddset Pokalens semifinaler.
Flere AGF Nyheder
-
Blog: Hvem skal lede mesterholdet? -
Blog: Hvad er det vigtigste for AGF i det her transfervindue? -
Showkamp i Ebeltoft: Hele Djursland samles, når AGF kommer på besøg -
Mini-doku følger AGF-fansenes mestersæson: One Day Maybe… -
AGF’s første kamp mod Lech Poznan er fastsat -
Emmery glæder sig “sygt meget” til Champions League-kampe -
Jakob Poulsen efter hæder som Årets Træner: – Det er meget stort for mig -
Jakob Poulsen er Årets Træner 2025/2026 -
Stemningstribunen lukkes ved første hjemmekamp -
Kristian Arnstad: – Jeg ønsker bare at blive bedre og bedre