Brøndby-fans vækkede AGF-spillerne med fyrværkeri natten før pokalbrag
En gruppe Brøndby-tilhængere forsøgte tilsyneladende at spolere AGF’ernes nattesøvn forud for pokalkampen på Brøndby Stadion.
– Fireworks didn’t work.
Sådan skriver Mikael Anderson på sin instagram-story, og henviser til at en gruppe Brøndby-fans natten til søndag var forbi AGF-spillernes hotel med en fyrværkeri-kavalkade.

To gange blev AGF-spillerne vækket af larmen fra fyrværkeriet foran Crowne Plaza Copenhagen Towers, hvor De Hviie overnattede forud for søndagens pokalkamp.
Anderson bekræfter over for bold.dk, at der var fyrværkeri to gange i løbet af natten inden kampen, og at det faktisk var ret voldsomt.
Trods den afbrudte nattesøvn lykkedes det som bekendt AGF at vinde opgøret samlet 3-2 og avancere til Oddset Pokalens semifinaler.
Flere AGF Nyheder
-
CV om AGF’s transfervindue: – Kvaliteten af truppen er vigtigere end antallet af spillere -
Niels Frederiksen om CL-lodtrækning: – AGF er en af de hårdeste modstandere, vi kunne møde -
Poulsen om CL-lodtrækning: – Det er inden for mulighederne at gå videre -
AGF trækker Lech Poznan i Champions League-kvalifikationen -
Sommerens transfervindue forlænges -
Hvem kan AGF trække i Champions League-lodtrækningen? -
Patrick Mortensen hædres som æresmedlem af AGF Fanclub Aarhus -
Jens Jønsson træner med på Fredensvang -
AGF forlænger med Mads Hedenstad -
AGF på Folkemødet: Kan De Hviie ende med at sakke bagud?