Bech: Det sted i Danmark jeg helst vil score
Tobias Bech leverede en vigtig udligning med otte minutter tilbage af dagens opgør mod FC Midtjylland, og han glæder sig nu over sæsonstarten, som han kalder overordnet godkendt.
21-årige Tobias Bech blev hentet til AGF denne sommer for at skærpe konkurrencen på de offensive pladser, og i dag viste han lidt af det, vi kan forvente fra den lyshårede målskytte.
Med et kvarter tilbage kom Bech på banen og med otte minutter resterende af opgøret, sendte han aarhusianerne i jubelbrøl, da han headede udligningen til 1-1 ind bag Jonas Lössl i FCM-målet.
Et mål, der sikrede det ene point til AGF i dag.
– Det var mega vigtigt. Man skulle regne Midtjylland til at være et af de hold, der ville ligge oppe, hvor vi ligger, så det var godt at undgå et nederlag, siger han til TV 3 Sport.
Et godt sted at score
Bech har fået sin fodboldopvækst i Viborg, der har en stor rivalisering kørende med FC Midtjylland, og offensivspilleren lagde da heller ikke skjul på, at han nød det lidt ekstra at sende kuglen i kassen på MCH Arena.
– Det er det sted i Danmark, jeg helst vil score, lad mig sige det sådan, siger Tobias Bech.
Han har nu scoret to mål for AGF. Det ene point sikrer AGF femtepladsen i ligaen efter 7. spillerunde.
Flere AGF Nyheder
-
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen -
Et mesterhakket match: Slagter-Riget bliver en del af KSDH.dk’s Partnerklub -
Ny hjemmebanetrøje lanceret: En hyldest til Vejlby -
Belgisk og skotsk modstand venter i AGF-opstarten -
Lyden AGF: VM venter… og det gør CV også -
AGF lancerer ny hjemmebanetrøje torsdag den 11. juni