Avis: FCM hapser Mads Bech Sørensen for næsen af AGF
B.T. melder i dag, at Mads Bech Sørensen skifter til FC Midtjylland, der pludselig meldte sig i kampen om forsvarsspillerens underskrift.
I går gik rygterne på, at AGF var i forhandlinger med Brentford om et køb af forsvarsspilleren Mads Bech Sørensen, men i dag er meldingen desværre, at forhandlingerne ikke bærer frugt.
Sørensen har nemlig fået et tilbud fra FC Midtjylland, og ifølge B.T. har han valgt at skifte hertil.
Ifølge B.T.s oplysninger skal den danske midterforsvarer til lægetjek fredag i FC Midtjylland, og ved aftentid vil han skrive under på en lang kontrakt.
AGF var ellers godt i gang med forhandlingerne om en femårig aftale med Bech Sørensen, der i seneste sæson var udlejet til FC Groningen.
AGF er på jagt efter en ny forsvarsspiller, da Yann Bisseck blev solgt tidligere på sommeren, mens Thomas T. Kristensen lige nu er langt i forhandlingerne om et skifte til Udinese.
Flere AGF Nyheder
-
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen -
Et mesterhakket match: Slagter-Riget bliver en del af KSDH.dk’s Partnerklub -
Ny hjemmebanetrøje lanceret: En hyldest til Vejlby -
Belgisk og skotsk modstand venter i AGF-opstarten -
Lyden AGF: VM venter… og det gør CV også -
AGF lancerer ny hjemmebanetrøje torsdag den 11. juni