Uwe Rösler: – Det er et kollektivt ansvar
AGF’s cheftræner var efter gårsdagens kamp ikke klar til at evaluere sæsonen som helhed.
Endnu en kampdag. Endnu et nederlag. AGF har endnu ikke vundet i mesterskabsslutspillet, og i går blev FC Midtjylland sejrherre på heden.
2-1 sluttede opgøret, og vi skal dermed over en måned tilbage i kalenderen for at finde De Hviies seneste sejr. Den kom mod FCN i pokalturneringen. I Superligaen har AGF senest vundet over Hvidovre IF tilbage i marts.
– Vi skal nok komme videre, men vi skal også finde ud af, hvad vi står med, og som det er lige nu, er vi ikke kompetitive nok mod topholdene, forklarede Uwe Rösler efter kampen til Bold.dk.

Han er endnu ikke klar til at evaluere sæsonen som helhed, men ser frem til at få evalueret på det hele.
Flere AGF Nyheder
-
Jakob Poulsen efter Viborg: – En stærk indsats i en meget svær varme -
Sommerens første testkamp bød på enorm hede, men ingen vinder -
BKI Foods A/S forlænger samarbejdet med KSDH.dk -
Tingager bekymrer sig ikke over manglende ledere: Andre kan træde frem -
Efter flot start: Bogere er fast førsteholdsspiller -
Mouhammade Camara: Den ærgerrige forsvarskæmpe har stadig store skridt at træde -
Ny anfører på vej? Processen er i fuld gang på Fredensvang -
Jakob Poulsen før Viborg: – Man skal kunne genkende vores udtryk -
AGF’s returkamp mod Lech Poznan er fastsat -
Video: Den sidste søjle sættes på AGF’s kommende hjemmebane