Uwe Rösler: – Det er et kollektivt ansvar
AGF’s cheftræner var efter gårsdagens kamp ikke klar til at evaluere sæsonen som helhed.
Endnu en kampdag. Endnu et nederlag. AGF har endnu ikke vundet i mesterskabsslutspillet, og i går blev FC Midtjylland sejrherre på heden.
2-1 sluttede opgøret, og vi skal dermed over en måned tilbage i kalenderen for at finde De Hviies seneste sejr. Den kom mod FCN i pokalturneringen. I Superligaen har AGF senest vundet over Hvidovre IF tilbage i marts.
– Vi skal nok komme videre, men vi skal også finde ud af, hvad vi står med, og som det er lige nu, er vi ikke kompetitive nok mod topholdene, forklarede Uwe Rösler efter kampen til Bold.dk.

Han er endnu ikke klar til at evaluere sæsonen som helhed, men ser frem til at få evalueret på det hele.
Flere AGF Nyheder
-
Ny hjemmebanetrøje lanceret: En hyldest til Vejlby -
Belgisk og skotsk modstand venter i AGF-opstarten -
Lyden AGF: VM venter… og det gør CV også -
AGF lancerer ny hjemmebanetrøje torsdag den 11. juni -
Farzam Abolhosseini om AGF’s transfervindue: – Kan blive svært at lave det helt store salg -
Transferprofil: Arnstad på blokken i Sporting -
De unge på vej: Hvem skal vi holde øje med fra egne rækker? -
Lejeaftale på plads: Rekorddyr fornøjelse for AGF -
AGF lancerer nyt ambassadørkorps for gymnasieelever -
AGF kan opleves til dette års Folkemøde på Bornholm