AGF’ER: Ny AGF-sang med Jøden, Ham Den Lange og Marki Snøre
En ny AGF-sang har ramt gaden. Den er produceret af Beanz og J.Milo og er featuring Jøden, Ham Den Lange og Marki Snøre, og teksten kunne vel dårligt ramme mere plet?
Hør AGF’ER-sangen her, hvor den kan afspilles via iTunes, Apple Music, Spotify, deezer, Telmore Music eller Tidal.
Tekst: AGF’ER (prod. af Beanz og J.Milo feat. Jøden, Ham Den Lange og Marki Snøre)
Herunder følger hele teksten til AGF’ER-sangen:
** FOR HER, REGERER, AGF **
Ikke nået i mål, men ruller næsten – ligesom letbayn
Glen har fået sparket, men det stadig en proces mayn
Ikke om at vinde, men at deltag’
er et mantra der bli’r gentaget
Også uden fucking Jens Stage
Altid ud på Fredensvang
I medgang og modgang
Fyldt op med De Hviiie – ligesom sædbankens hovedtank
Stadig evige nedtur, det ligger i vores natur
Det eneste krav til stadion er en stor Staff-statue
Ha, og så der succes i kølvandet
Ja, vi ska’ bare ha’ lukket løbebanen
Det’ længe siden vi ble’ mestre
Vi får næppe guld i år, men heldigvis så er der næst’ år
—
Det går Kom Så De Hviiie
Indtil de sænker min kiste
Jeg er en AGF’ER
Med når vi marcherer,
ligeså plankestive vi er
Jeg er AGF’ER
For selv når det går skidt,
er mit hjerte blåt og hvidt
og AGF’ER
Har jeg altid været,
og det vil jeg altid være,
for loyaliteten varer evigt!
—
Successen er forsinket mere end letbanen
det’ et hårdt liv som AGF fan
det’ på tide den sovende kæmpe vågner op fra siesta’en
Nej, jeg kan stadig ik’ slip’ De Hviiie
og alle de go’e fodboldhold, de siger mig ik’ en s…
Jeg’ født i Aarhus, du ka’ høre det når jeg rocker scenen,
håber David trækker sværdet op af stenen, den ligger lige til højrebenet
vi som en såret ridder med arne under ringbrynjen,
bare vi vinder to kampe, nynner vi Champions League-hymnen
I dit fjæs som Stig Tøfting, Aldrig gi’r vi op!
Bare en uafgjort kan gøre, vi tager på bar og går amok
i byen hvor alle forventer lokale talenter,
men jeg har det lidt som om Stage har glemt mig,
jeg håber de finder modellen i tunnellen og vinder pokalen
Nu er ventetiden snart forbi, vi diskuterer transfer-strategi
og knoldesparkeri på Boulevard Café,
det’ rart at se, nye tider over Fredensvang,
så lad os drik’ en fadøl sammen!
—
Det går Kom Så De Hviiie
Indtil de sænker min kiste
Jeg er en AGF’ER
Med når vi marcherer,
ligeså plankestive vi er
Jeg er AGF’ER
For selv når det går skidt,
er mit hjerte blåt og hvidt
og AGF’ER
Har jeg altid været,
og det vil jeg altid være,
for loyaliteten varer evigt!
Flere AGF Nyheder
-
Lejeaftale på plads: Rekorddyr fornøjelse for AGF -
AGF lancerer nyt ambassadørkorps for gymnasieelever -
AGF kan opleves til dette års Folkemøde på Bornholm -
Kampprogram 2026/2027: Se AGF’s kampe i Grundspillet -
Lyden AGF er klar med den store trupgennemgang og transfersnak sommeren 2026 -
CV om Dalsgaard: – Det er en stor spiller, der nu stopper -
Henrik Dalsgaard stopper karrieren -
Mikael Anderson: – Selvfølgelig vil AGF altid være attraktivt -
Mortensen med afskedshilsen til AGF og Aarhus: – Jeg ankom som en dreng og forlader skuden som en mand -
Optakt til transfervinduet: CV sidder med et stort puslespil