Ny tradition ved kampstart: I Troede Vi Var Døde Og Borte
Samlet for Aarhus opfordrer alle på stadion til at synge med og bakke op, når der fremover ved startfløjt til AGF’s kampe afsynges “I Troede Vi Var Døde og Borte.”
Der er mange ritualer forbundet med det at være en traditionsklub.
Vi kender alle Thomas Helmigs “Malaga,” som et nummer, der synges fem minutter før kampstart ved AGF’s kampe, men nu introducerer Samlet for Aarhus endnu et ritual.
Når dommeren fløjter AGF’s kampe i gang skal fløjten nemlig akkompagneres af skønsang fra tusindvis af AGF-fans, som blæser holdet fremad.
Sangen “I Troede Vi Var Døde Og Borte” synges, og her opfordres altså til, at alle fremmødte giver den maks gas med sangstemmerne.
Alle AGF’s fansange kan findes via Instagram-profilen Synger for Aarhus, så hop derind og øv dig på hele repertoiret, så vi sammen kan skabe en vild kulisse allerede søndag aften, hvor Brøndby IF gæster Ceres Park Vejlby.
Flere AGF Nyheder
-
Patrick Mortensen hædres som æresmedlem af AGF Fanclub Aarhus -
Jens Jønsson træner med på Fredensvang -
AGF forlænger med Mads Hedenstad -
AGF på Folkemødet: Kan De Hviie ende med at sakke bagud? -
Sebastian Jørgensen: – Vi har gang i et pissefedt projekt -
AGF lurer på eftertragtet forsvarsprofil -
AGF med i kapløbet om 15-årig midtbanespiller -
Medie: AGF bejler til Andreas Hansen -
Malmö-sportschef om Jørgensen-salg: Konkurrencen var for hård -
AGF henter Sebastian Jørgensen