Kamptråd: AGF - AaB (18.3.18)

KSDH.dks billede

AaB gæster Ceres Park på søndag i den sidste spillerunde af grundspillet. Der er kick off kl. 17.00, og kampen vises på TV på Canal 9.

Men fodbold skal selvfølgelig ses på stadion, og AGF forsøger at lokke alle mand på Ceres Park på søndag, så støt op om De Hviie og køb din billet til kampen allerede nu!

Hvad er dine forventninger til kampen? Byd ind med reaktioner og kommentarer før, under og efter kampen i denne kamptråd!

/KSDH

Links til nyheder om kampen:

KSDH.dk: AGFs fans tester nyt stemningsafsnit

KSDH.dk: Truppen mod AaB - Backman er tilbage

AGF.dk: Vi tyvstarter påsken på søndag

GFsjuftens billede

AaB hev en fin 4-0 sejr mod Randers sidst, men krikkerne er også virkelig ringe i øjeblikket og ligner en klub i total opløsning. Det er vel reelt kun gået en vej for Randers siden JNs afsked med stalden?

Uanset hvad er AaB et stærkt hold, men de har kun lavet et mål i snit pr udekamp i de 12 første i sæsonen, og sådan som De Hvide forsvaret sig under DN, så tror jeg de får svært ved at lave mål på søndag.

Det tror jeg dog desværre også AGF får, for AaB er ubesejret i de fem sidste kampe og har maks lukket et mål ind i hver af kampene. To clean sheets. 

Jeg melder den op allerede nu: 1-0 til De Hvide. ?

Jønnes billede

To klubber med opadgående formkurve.

På papiret burde vi være mere motiveret for sejren end AaB, der virkelig skal være uheldige med de andre resultater, hvis de ikke sikrer sig top 6 uanset et nederlag.

Vores kamp for at undgå nedryknings play offs er gået i gang og det er Silkeborg vi skal holde os foran.

Får vi ikke minimum 1 point vil jeg betegne det som en stor skuffelse.  Silkeborg møder FCK, så der er gode muligheder for at få et forspring inden puljespillet.

Synes dog ikke AaB er voldsomt imponerende. De havde en god kamp mod Randers bevares, men ellers har de ikke set skræmmende ud.